Centru de Antreprenoriat UPBizz | Alin Matei – Șef serviciu Promovare și branding UPB
18141
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-18141,ajax_fade,page_not_loaded,,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2,vc_responsive
 

Alin Matei – Șef serviciu Promovare și branding UPB

BIOGRAFIE

Alin are o experiență de 12 ani în comunicare și relații publice, timp în
care a ajutat agenții, companii sau instituții publice să își spună
povestea. Drumul în branding l-a pus față în față cu programe de
responsabilitate sociala, proiecte de crowdfunding, sau proiecte de brand
management atât pentru start-up-uri cât și pentru organizații deja
consacrate. Este pasionat de comunicare, tehnologie și științe
comportamentale și crede că toate cele trei ajută la construirea unui brand
de succes.

Începând cu acest an și-a propus să dezvolte brandul Universități
Politehnica din București și să spună povestea celei mai mari universități
tehnice din țară.

Motivație:
Poveștile sunt în natura oamenilor, chiar la nivel neurologic. Ele
influențează modul în care funcționăm – biologic, emoțional, decizional.
Ceea ce mă motivează este tocmai acest lucru – că putem crea idei și
narative care să captiveze oamenii, până în punctul în care le pot schimba
preferințele și chiar deciziile.

Brandingul ne ajută să înțelegem cum putem clădi narativa unei organizații
astfel încât să oferim o imagine coerentă pentru clienți și investitori.
Acest lucru nu este nicăieri mai important decât pentru un start-up care
încearcă să se diferențieze de competiție în fața clienților și
investitorilor.