Workshopuri – Fii Antreprenor 2.0

Workshopuri – Fii Antreprenor 2.0

Completează formularul de înscriere și ocupă-ți locul la workshopurile organizate de Centrul de Antreprenoriat UPBizz în cadrul proiectului „Fii Antreprenor 2.0”. Poți alege unul sau mai multe workshopuri, participarea  fiind gratuită.
Click aici pentru a completa formularul de înscriere – https://goo.gl/GsJBoV

Mădălina are o experiență de peste 24 de ani pe piața românească a resurselor umane, în cadrul căreia a condus numeroase proiecte de cercetare executivă pentru posturi de conducere de nivel mediu și superior, proiecte de consultanță (centre de evaluare, centre de dezvoltare, programe de management al talentelor, a condus coaching-ul executiv și consilierea în carieră).

Despre workshop:
Antreprenoriatul este de ce în ce mai popular, în special în rândul tinerilor. Totuși, de multe ori aceștia se angajează în proiecte antreprenoriale cu mult entuziasm, dar din diferite motive eșuează sau renunță rapid la proiect. Motivele sunt diverse, diferite de la caz la caz, dar de cele mai multe ori rezolvabile. Care sunt deci beneficiile care reies din antreprenoriat? Dar dezavantajele? Ești pregătit să fii antreprenor? Cum îți construiești un drum sustenabil și sănătos în carieră – fie ea de angajat sau de antreprenor. Aflăm în cadrul workshopului Antreprenor vs. angajat, îndrumați de Mădălina Uceanu care ne va ghida către răspunsul potrivit fiecăruia.  



Adrian Bărbuși este, în prezent, Director Regional de Vânzări în cadrul companiei Fuchs Condimente România.A debutat în domeniu în anul 2009 ca agent de vânzări în cadrul DRIM Daniel București – distribuitor Fuchs, iar în mai 2012 va fi promovat ca Area Sales Supervisor.Dând dovadă de responsabilitate și un management excelent al echipei de sales a distribuitorului , este cooptat de Fuchs Condimente, devenind, din 2013 Manager Client – Area Sales Manager Fuchs Condimente. Din anul 2015 și până în prezent, ocupă funcția de Director Regional de Vânzări în cadrul aceleiași companii, acumulând 10 ani de experiență în domeniu.

Despre workshop:
Una dintre abilitățile esențiale unui antreprenor este puterea de a vinde. Evident, atunci când ne referim vânzări, nu vorbim doar despre produse. Poți „vinde” o idee bună unui grup de investitori, sau de ce nu îți poți vinde abilitățile atunci când vorbim despre interviul de angajare, sau despre obținerea unui proiect de tip freelance. Dar cum faci asta? Te așteptăm la workshop să înveți. Vom intra adânc în subiect și vom afla mai multe despre metode și tehnici de vânzare testate și validate în cei peste 10 ani de experiență pe care Adrian îi are în domeniu. Aflăm cum stabilim primul contact cu clientul, cum consolidăm relația cu el, care sunt cele mai eficiente tehnici de comunicare, cum finalizăm vânzarea și multe alte secrete în data de 06.11.2018. See you there.

M-am nascut în Drobeta Turnu Severin, dar cand a venit vremea sa imi aleg o facultate, am hotarat ca Bucuresti ar fi o optiune mai buna pentru viitorul meu, chiar daca nu prea stiam pe nimeni aici. Am urmat cursurile Universitatii din Bucuresti, Facultatea de Administratie si Afaceri precum si cursurile Masteratului de Business Consulting ( insa momentan nu am sustinut  examenul de disertatie pentru ca am vrut sa incerc o noua experienta si anume Work&Travel). In timpul facultatii am participat la foarte multe activitati de voluntariat, in principal in ceea ce priveste reprezentarea studentilor prin diferite asociatii studentesti. Aceste oportunitati m-au ajutat sa imi dau seama cat de mult imi place domeniul informal, insa m-am incapatanat sa incerc un prim loc de munca foarte formal si anume in contabilitate…. A mers bine… Vreo 4 luni. Dupa care mi-am dat seama ca trebuie sa schimb ceva. Atunci am descoperit Fundatia Dreptul La Educatie si de atunci am acumulat o experienta de peste 2 ani in sustinerea trainingurilor de educatie financiara si ceva mai putin in ceea ce priveste trainingurile de orientare in cariera.  Fiind trainer in fundatie, am descoperit cat de importanta este educatia nonformala in Romania si CSR-ul intr-o companie, Fundatia Dreptul la Educatie fiind proiectul de CSR al OTP Bank.
Anul trecut am lansat si Ok Center, primul centru de educatie financiara din Romania iar motto-ul cred ca arata si ideea dupa care intreaga echipa in care lucrez se ghideaza si anume, UPGRADE YOURSELF! In timpul liber, mai cochetez cu ideea de antreprenoriat, scriere si consultanta a planurilor de afaceri precum si a propunerilor de finantare.

Despre workshop:
În acest workshop vom discuta despre profilul antreprenorului din România. Vom afla care sunt sursele de finanțare ale unei afaceri. Vom găsi relația dintre programul de finanțare și ideea de afacere precum și felul în care sursa de finanțare influentează ideea de afacere și funcționarea acesteia în viitor. O a doua parte a workshopului va fi și partea aplicativă a informațiilor discutate și anume realizarea unui buget în funcție de ideea de afacere și raportată la sursa de finanțare. Vom discuta în prealabil despre importanța unui buget, despre felul în care se contureaza un buget, despre necesitatea acestuia și impactul asupra gestionării afacerii.
Prin exercițiul practic vom găsi răspunsuri la intrebările?
– De ce avem nevoie de un buget?
– Care sunt categoriile de venituri/cheltuieli pe care trebuie să le trecem în buget?
– Cum realizăm un buget?

 



Dupa ce mulți ani de zile a fost trend setter pe piața evenimentelor de business din Romania, Raluca Voivozeanu este, de la începutul anului 2015, fondatoarea PRIAevents, propriul brand de evenimente, care este deja apreciat ca fiind unul dintre cele mai importante branduri de evenimente din România, iar Raluca este adeseori declarată ca fiind cel mai bun specialist în organizarea evenimentelor la noi în tară.

De-a lungul acestor ani de antreprenoriat rezultatele au fost pe măsura aşteptărilor clienţilor noştri, care au apelat cu încredere la expertiza noastră în organizarea evenimentelor, PR, marketing – un mix care s-a dovedit a avea rezultate excelente.

Spre exemplu, la evenimentele PRIA,  sunt prezenţi în medie, 150 participanţi per eveniment, iar pentru fiecare eveniment am avut reflectare maximă în mass-media, dar şi cei mai importanţi lectori. Clienţii noştri ne-au spus că, şi în această formulă de antreprenoriat, au vazut că au fost atinse obiectivele, iar calitatea a fost cea mai bună.

Despre workshop:
Fie că realizăm sau nu, primii pași pe care îi facem către dezvoltarea afacerii se referă la branding – alegerea unui nume, crearea unui logo, sau stabilirea publicului țintă sunt elemente importante în dezvoltarea afacerii și toate au legătură cu brandingul. Elementele de brand sunt primele care atrag atenția și reprezintă imaginea companiei în fața clientului. Așadar, este important să dezvoltăm o imagine bine stabilită și conform cu specificul publicului nostru țintă. Cum reușim să dezvoltăm un brand în mod sănătos, care sunt elementele de branding esențiale și cum le putem folosi să consolidăm relația cu clienții, aflăm de la Raluca Voivozeanu la „Branding for start-ups”.



Cu o experiență de peste 15 ani în domeniul consultanței de afaceri și de peste 8 ani în cercetare fundamentală, Victor este Advisory Director în cadrul KPMG Romania. Doctor în Economie din anul 2013 (Academia Română), este specializat în Customer Experience, Inovare Antreprenoriala si de Afaceri. Este autor a numeroase studii și articole de specialitate publicate în România și în străinătate pe tematica inovării, creativității și proprietății intelectuale. Practician certificat în Strategie Disruptivă (INSEAD) și Design Thinking & Innovation (Darden School of Business), Victor activează ca innovation & performance coach (ICF).

Despre workshop:
Speakerul își propune să introducă audiența în domeniul design-ului experienței clienților, principala sursă de avantaj competitiv în era digitalizării. Utilizând metodologii de design thinking, workshop-ul va acoperi atât aspecte teoretice dar și exerciții practice ce vor implica participanții în lucrul cu instrumente specifice acestui domeniu.